rankend.tr.gg | Farklı Olmak Emek İster
closeBu site anılarıyla ayakta..
rankend | Farklı Olmak Emek İster

   
  rankend.tr.gg | Farklı Olmak Emek İster
  Bi ikna etsem!
 
     Manitama filme gitmeye bi türlü ikna edemedim 2 saatir onlan uğraşıyom anlamadım gitti... Korku filmi dedim kabul etmedi , romantik dedim gene aynı romantik komedi dedim hieççç gene istemedi , benimde sinemaya gidicem tuttdu manitada bize odun diyo =) romantik olyoz yaranamıyoz gene işte ne yapcan , bi ikna etsem sinemaya gitmeyi her odun diyişinde , sinemaya gittik ya dicem zaten bayılıyo kendinisi beni sinir etmeye,siz siz olun manita secerken iyi dikkat edin =)




Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
Mesajın:
 
 
Bugün: 1 | Klik: 36 | Online : | IP: 54.198.23.251
Tüm Hakları Saklıdır | Tema by rankend